x
Wyszukaj w serwisie
x

Komunikat

Szanowni Państwo,

z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną w powiecie głubczyckim Urząd Miejski od dnia 16 września 2020 roku będzie nieczynny dla interesantów, w związku z tym faktem informujemy że:

ZALECA SIĘ ZAŁATWIANIE MOŻLIWIE WSZELKICH SPRAW URZĘDOWYCH TELEFONICZNIE, POPRZEZ PLATFORMĘ E-PUAP LUB ZA POŚREDNICTWEM POCZTY ELEKTRONICZNEJ

 

Jeżeli potrzebują Państwo bezpośredniego kontaktu z pracownikiem Urzędu proszę aby zadzwonić na domofon, wówczas pracownik merytorycznego wydziału zejdzie do drzwi głównych i obsłuży petenta.

 

centrala: +48 77 485 30 21 do 24, sekretariat Burmistrza: +48 77 485 23 25, fax: +48 77 485 24 16
e-mail: um@glubczyce.pl; elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /al1q337jj2/SkrytkaESP

 

URZĄD STANU CYWILNEGO
w Głubczycach – będzie nadal otwarty 

tel. 77 485 22 32,

 

W sprawach dotyczących:

  1. Dowody osobiste, ewidencja ludności 77 485 3021 w. 240, 241
  2. zaświadczeń i wymiaru podatków 77 4853021 w.217 lub 218
  3. opłat za wieczyste użytkowanie 77 485 3021 w.225
  4. płatności, w tym wysokości odsetek oraz opłat jednorazowych 77 485 30 21 w.220

 

Wpłat można dokonywać wyłącznie przelewem na konto bankowe:

za odpady komunalne: na indywidualny nr konta podany w otrzymanym zawiadomieniu o opłacie lub 73 1090 2154 0000 0001 4376 2740, pozostałe wpłaty 51 1090 2154 0000 0005 6000 0127

 

Podjęte kroki mają na względzie utrzymanie ciągłej pracy urzędu, w tym realizację zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym. Prosimy o wyrozumiałość i zastosowanie się do powyższych zaleceń.

 

Adam Krupa
Burmistrz Głubczyc

Data publikacji: 14-09-2020 15:17
Data modyfikacji: 15-09-2020 11:36