Komunikat
Szanowni Państwo,
z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną w powiecie głubczyckim Urząd Miejski od dnia 16 września 2020 roku będzie nieczynny dla interesantów, w związku z tym faktem informujemy że:
ZALECA SIĘ ZAŁATWIANIE MOŻLIWIE WSZELKICH SPRAW URZĘDOWYCH TELEFONICZNIE, POPRZEZ PLATFORMĘ E-PUAP LUB ZA POŚREDNICTWEM POCZTY ELEKTRONICZNEJ
Jeżeli potrzebują Państwo bezpośredniego kontaktu z pracownikiem Urzędu proszę aby zadzwonić na domofon, wówczas pracownik merytorycznego wydziału zejdzie do drzwi głównych i obsłuży petenta.
centrala: +48 77 485 30 21 do 24, sekretariat Burmistrza: +48 77 485 23 25, fax: +48 77 485 24 16
e-mail: um@glubczyce.pl; elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /al1q337jj2/SkrytkaESP
URZĄD STANU CYWILNEGO - będzie nadal otwarty
(pon. - czw. 7.30 - 15.30, pt. 7.30 - 14.00)
tel. 77 485 22 32,
W sprawach dotyczących:
- Dowody osobiste, ewidencja ludności 77 485 3021 w. 240, 241
- zaświadczeń i wymiaru podatków 77 4853021 w.217 lub 218
- opłat za wieczyste użytkowanie 77 485 3021 w.225
- płatności, w tym wysokości odsetek oraz opłat jednorazowych 77 485 30 21 w.220
Wpłat można dokonywać wyłącznie przelewem na konto bankowe:
za odpady komunalne: na indywidualny nr konta podany w otrzymanym zawiadomieniu o opłacie lub 73 1090 2154 0000 0001 4376 2740, pozostałe wpłaty 51 1090 2154 0000 0005 6000 0127
Podjęte kroki mają na względzie utrzymanie ciągłej pracy urzędu, w tym realizację zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym. Prosimy o wyrozumiałość i zastosowanie się do powyższych zaleceń.
Adam Krupa
Burmistrz Głubczyc
Data modyfikacji: 20-10-2020 14:32