Regulamin głosowania
Regulamin głosowania w wyborze zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego – Głubczyce 2019
"Kształtujemy przestrzeń miasta Głubczyce"
Udział w głosowaniu mogą wziąć tylko mieszkańcy miasta Głubczyce, którzy najpóźniej w dniach głosowania kończą 18 lat.
Każdy z mieszkańców miasta Głubczyce ma prawo do oddania tylko 1 głosu.
W przypadku oddania przez jedną osobę kilku głosów w formie tradycyjnej i elektronicznej – wszystkie te głosy zostaną uznane za nieważne.
Głosowanie tradycyjne
Głosowanie odbywa się w dniach od 26 lutego do 8 marca 2019 r.
Punktami wyznaczonymi do głosowania są:
- Sekretariat Miejskiego Ośrodka Kultury w Głubczycach przy ul. Kościuszki 24 (I piętro) - lokal czynny od godz. 8:00 do godz. 16:00
- Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Głubczycach (Ratusz Miejski II piętro - wypożyczalnia dla dorosłych) - lokal czynny w godz. od 10:00 do godz. 18:00
- Dom Dziennego Pobytu przy ul. Chrobrego 7 - lokal wyborczy czynny od godz. 8:00 do godz. 14:00
- Spółdzielnia Mieszkaniowa przy ul. Krętej 10 - lokal wyborczy czynny od godz. 8:00 do godz. 14:00
Oddanie głosu w sposób tradycyjny następuje poprzez wrzucenie karty do urny, po uprzednim okazaniu osobie wydającej karty do głosowania, dokumentu potwierdzającego tożsamość i złożeniu podpisu potwierdzającego oddanie głosu na liście głosujących.
Głosowanie odbywa się poprzez postawienie znaku „X” przy jednym z wybranych do realizacji zadań.
Jeżeli głosujący nie zaznaczył żadnego zadania lub zaznaczył więcej niż jedno zadanie głos uważany jest za nieważny.
Głosowanie internetowe
Głosowania odbywa się w dniach od 25 lutego do 8 marca 2019 r.
Oddanie głosu polega na zaznaczeniu jednego spośród czterech zadań zamieszczonych na stronie internetowej Gminy Głubczyce w zakładce Budżet obywatelski 2019 / GŁOSOWANIE, oraz podaniu swoich danych: imię, nazwisko, PESEL, adres zamieszkania (ulica, nr domu/mieszkania) oraz adres email, na który zostanie wysłany link do "kliknięcia" w celu potwierdzenia oddania głosu.
"Kliknięcie" na otrzymany w emailu link potwierdza dokonanie wyboru oraz powoduje otrzymanie kolejnego emaila zawierającego unikalny identyfikator głosowania wraz z informacją o dokonanym wyborze.
Brak potwierdzenia poprzez "kliknięcie" linku zawartego w emailu powoduje uznanie głosu za nieważny.
UWAGA - Jeden adres email może być wykorzystany dla wielu głosowań np. z emaila jednego z członków rodziny mogą skorzystać pozostali pełnoletni członkowie tej rodziny lub inne osoby nie posiadające poczty email.
Data modyfikacji: 22-02-2019 09:32