x
Wyszukaj w serwisie
x

Innowacyjna jakość obsługi inwestorów, rozbudowa usług ePodatnik dla rozwoju elektronicznych kompetencji realizacji procesów obsługi interesantów w celu stworzenia nowoczesnej elektronicznej administracji publicznej

Realizujemy projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pt. „Innowacyjna jakość obsługi inwestorów, rozbudowa usług ePodatnik dla rozwoju elektronicznych kompetencji realizacji procesów obsługi interesantów w celu stworzenia nowoczesnej elektronicznej administracji publicznej”

 

Celem projektu jest zwiększenie efektywności i jakości zarządzania procesami administracyjnymi w zakresie dwóch obszarów dziedzinowych – podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami, poprzez wdrożenie systemów informatycznych umożliwiających elektronizację obsługi procesów w tych obszarach w 10 jednostkach JST oraz podniesienie kompetencji 139 pracowników JST w zakresie tych dwóch obszarów oraz kompetencji ogólnych w zakresie jakości, efektywności, usług elektronicznych, służących realizacji zadań w tych dwóch obszarach.

W Efekcie realizacji projektu zostanie wdrożone w 10 JST nowoczesne oprogramowanie informatyczne w zakresie dwóch obszarów dziedzinowych – podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami. Zostaną także zwiększone kompetencje 139 pracowników tych JST.

Wartość całkowita projektu to 1 989 193,45 zł, z czego dofinansowanie (wkład Funduszy Europejskich) stanowi 1 676 492,24 zł. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

Data publikacji: 14-10-2016 09:08